رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

   نخست وزیر ژاپن، شینزو آبه گفته است که با درخواست وی برای به تعویق افتادن یک ساله بازی های المپیک به سازمان دهندگان آن موافقت شده است.

    آقای آبه روز دوشنبه با توماس باخ، رئیس کمیته بیین المللی المپیک (IOC) گفتگو کرد و گفت به دلیل اقدامات اجتناب ناپذیر، برای مبارزه با Covid-19 در سراسر جهان بازی های المپیک 2020 نمیتواند امسال انجام شود.

IOC اعلام کرده است که تصمیم خود را در مورد آینده بازیها که قرار است از ژوئن آغاز شود ، در چهار هفته آینده اتخاذ خواهد کرد.

آقای آبه گفت آقای باخ موافقت 100% کرد که بازی های المپیک 2020 با یک سال تعویق شروع شود.

یوریکو کوئیک، فرماندار توکیو، که در مذاکرات بوده، گفت که بازی ها لغو نمی شوند، فقط به تعویق می افتند و باز هم آنها را "توکیو 2020" می نامند.

 

پیش از این چندین کشور دیگر از جمله انگلستان، کانادا، استرالیا اعلام کرده بودند که به دلیل انتشار ویروس کرونا در این بازی ها شرکت نمی کنند، همچنین امریکا (در هفته های گذشته) و آلمان (در روز های اخیر) اعلام کرده بودند که بازی های المپیک توکیو باید به تعویق بیافتد.

 

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

ویروس کرونا چه مدت در هوا و بر روی سطوح زنده می ماند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی