رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

    سخنگوی کمیته ملی المپیک آلمان گفت: آلمان از کمیته بین المللی المپیک خواسته است تا بازی های المپیک را به سال 2021 موکول کند.

    رئیس کمیته آلمان، آلفونس هورمان تصمیم گرفت که بخاطر وضعیت جهانی بهداشت و عدم وجود امکانات تمرینی برای ورزشکاران خواستار تأخیر در بازیها شود.

    آلمان از قدمهای چندین ملت در سراسر جهان پیروی می کند که قبلاً خواستار به تعویق افتادن بازی ها تا سال 2021 شدند.

    کانادا و استرالیا تاکنون تنها دو کشوری هستند که تأیید کرده اند که به دلیل خطرات مرتبط با ویروس امسال ورزشکاران را به توکیو اعزام نخواهند کرد.

    درخواست تعویق افتاد پس از آن صورت می گیرد که رئیس کمیته المپیک ژاپن، یاسوهیرو یاماشیتا، روز دوشنبه گفت که تعویق این بازی های تابستانی اکنون باید بین گزینه ها در نظر گرفته شود.

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

ویروس کرونا چه مدت در هوا و بر روی سطوح زنده می ماند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی