رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

در ایالت اورگان آمریکا، تلاش برای کشتن یک خرس به مرگ دو برادر ختم شد. ظاهراً مردی هنگام پر کردن اسلحه به طور تصادفی به برادرش شلیک کرد و در نتیجه خودکشی کرد. کلانتر شهرستان ژوزفین گفت که این مرد خودش با 911 تماس گرفت و گفت که به طور تصادفی برادرش را هنگام پر کردن اسلحه کشته است. او می خواست اسلحه را به سمت خرسی که در ملکش بود نشانه بگیرد.

هنگامی که افسران پلیس به محل رسیدند، مردانی را با شلیک گلوله در دو مکان مختلف در ملک خصوصی پیدا کردند که در یک مورد ظاهراً "خودزنی" بودند. کلانتری اعلام کرد که شرایط این حادثه همچنان در دست بررسی است. آنچه برای خرس رخ داد فاش نشده است.

مالکیت اسلحه در ایالات متحده بسیار رایج است. اعمال خشونت آمیز و حوادث مربوط به سلاح غیر معمول نیست. طبق گزارش CDC، سالانه حدود 45000 نفر بر اثر سلاح گرم در ایالات متحده جان خود را از دست می دهند - بیش از تصادفات رانندگی.

 

لینک خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی