رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

   قضاوت پس از اختلاف خانوادگی: پدر می تواند فرزندان خود را برخلاف میل همسر سابقش واکسینه کند.

    ماجرا از آنجا آغاز شد که یک زوج مطلقه آلمانی بحث کردند که آیا فرزندان 12 و 14 ساله آنها باید علیه کرونا واکسینه شوند یا خیر. مادر از واکسیناسیون خودداری می کرد.

    در یک اختلاف بین پدر و مادر در مورد واکسیناسیون فرزندانشان، دادگاه منطقه ای باد ایبورگ (در آلمان) تصمیم گرفت که کودکان را می توان واکسینه کرد.

    سخنگوی این دادگاه آلمانی روز جمعه گفت که دادگاه خانواده از توصیه کمیسیون دائمی واکسیناسیون (Stiko) پیروی کرد.

    با این حال، این تصمیم هنوز نهایی نشده است
    دادگاه حکم داد که مگر اینکه خطرات خاصی برای کودک وجود داشته باشد، تصمیم گیری باید به والدینی که توصیه های Stiko را تایید کرده اند واگذار شود. بنابراین قضات تصمیم در مورد واکسیناسیون را به شرط تزریق Biontech را به پدر منتقل کردند.

استیکو واکسیناسیون با Biontech را برای کودکان و جوانان بین 12 تا 17 سال توصیه می کند.

دادگاه همچنین حکم داد که والدین می توانند دستور واکسیناسیون را صادر کنند، حتی اگر فرزندان نتوانند نظر خود را در مورد احتمالات و خطراتی که واکسن ایجاد میکنند بیان کنند، زیرا ممکن است توسط والدین مرعوب شوند. این تصمیم هنوز نهایی نشده است.

لینک خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی