رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

دانمارک اکنون شروع به کاهش برخی از محدودیت های COVID-19 خود کرده است. مدارس و مهد کودک ها در 15 آوریل باز خواهند شد و این اولین قدم برای رفع محدودیت هاست.

دانمارک دومین کشوری بود که برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس  اقدام به قرنطینه یا Lockdown جمعیت کرد. این کار حتی قبل تر از اعلام مرگ فردی با کرونا ویروس در آن کشور بوده است.

نخست وزیر مته فردریکنسن هشدار داد که اقدامات از راه دور اجتماعی باقی خواهد ماند و کشور نمی تواند خیلی سریع باز شود.

محدودیت های دانمارک هرگز به اندازه بسیاری از کشورهای اروپایی و فراتر از آن سختگیرانه نبود ، اما به نظر می رسد که زود تر اعمال شده اند.

این کشور در روز سه‌شنبه 5 هزار و 830 مورد و 203 فوت را ثبت کرده است. آمارهای روزانه جدید هنوز هم به طور مداوم در حال کاهش است، اما همچنان پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر است.

 

دانمارک - کشوری با 5.6 میلیون نفر - اقدامات چشمگیر و سریعی انجام داد تا جمعیت خود را محدود کند و سعی کند انتشار COVID-19 را متوقف کند. به نظر می رسد این اقدامات کمک کرده است تا این کشور از بدترین بحران جان سالم به در می برد.

 

لینک منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی