رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات


واشنگتن - سیاه پوستان آمریکایی در مقایسه با سایر آمریکایی ها در برخی از شهرهای بزرگ بطور چشمگیری از کورنا ویروس می میرند.

با وجود موارد کروناویروس و مرگ و میر ناشی از آن در شهرهایی که جمعیت قابل توجهی از سیاه پوست از جمله نیواورلئان، دیترویت و نیویورک دارند  گروه های حقوق مدنی، قانون گذاران دموکرات و کاخ سفید همه از مقامات بهداشتی فدرال خواسته اند تا داده های نژادی را منتشر کنند تا از منابع و اطلاعات اطمینان حاصل شود.

ترامپ و دکتر آنتونی فاوسی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی، در یک جلسه توجیهی در کاخ سفید گفتند که آمریکایی های آفریقایی تبار به مورد حمله  سخت تری توسط ویروس کرونا قرار گرفتند و این یک "چالش فوق العاده" برای ملت است.


ترامپ گفت: "ما می خواهیم دلیل آن را پیدا کنیم." و افزود که داده های ملی در مورد نژادها و کروناویروس ها باید در اواخر همین هفته موجود باشد.

فوچی گفت: نابرابری های بهداشتی موجود شیوع این بیماری را برای جامعه آمریکایی های آفریقایی آفریقا بدتر کرده است.

فوقی گفت: "بنابراین ما بسیار نگران و ناراحت این موضوع هستیم. در حال حاضر هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم، جز این که بهترین مراقبت ممکن را برای جلوگیری از عوارض به آنها ارائه دهیم."

کمتر از تعداد معدودی از ایالت ها این اطلاعات را منتشر کرده اند، از جمله ایلینویز، لوئیزیانا، میشیگان، نیوجرسی و کارولینای شمالی. داده های این ایالات نشان می دهد که سیاهپوستان در مقایسه با سفیدپوستان با نرخ نامتناسبی بالاتری در حال مرگ هستند.

هاردی دیویس، جونیور، رئیس انجمن شهرداران آفریقای آمریکایی آفریقا و شهردار آگوستا، جورجیا گفت: "این یک مسئله مهم برای ما است که بیماران ما در حال افزایش هستند و زنگ خطر را به صدا در می آوریم."

نظرات  (۱)

  • اینستاگرام ها
  • کسیبهشون توجه نمیکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی