رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

    از زمان شروع همه گیری در ایالات متحده بیش از 900000 نفر پس از ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. طبق گفته دانشگاه جان هاپکینز، روز جمعه از آستانه 900000 فراتر رفت. تا اواسط دسامبر بود که از مرز 800000 مرگ فراتر رفت. تعداد عفونت های جدید با نوع omicron ویروس در حال کاهش است، اما تعداد مرگ و میر روزانه همچنان در حال افزایش است.

    بر اساس آمارهای دولتی، روزانه به طور متوسط ​​2400 نفر در ایالات متحده بر اثر یا با این ویروس جان خود را از دست می دهند. روشل والنسکی، مدیر آژانس سلامت ایالات متحده CDCP، گفت: «تعداد بستری‌ها همچنان بالاست و ظرفیت‌های مراقبت‌های بهداشتی و کارکنان ما را در برخی مناطق کشور به حداکثر می‌رساند».

    جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از "یک نقطه عطف غم انگیز دیگر" صحبت کرد. او مجدداً از مردم ایالات متحده خواست تا واکسینه شوند. او توضیح داد: «واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌ها به‌طور باورنکردنی مؤثر هستند و بهترین محافظت را ارائه می‌دهند».

    تنها 64 درصد از جمعیت ایالات متحده به طور کامل واکسینه شده اند. در اعداد، ایالات متحده بالاتر از برزیل و هند بیشترین تعداد قربانیان کرونا را دارد.

 

لینک خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی