رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

      طول کشید تا شیوع کروناویروس به ما بفهماند که بارها و بارها صورتمان را لمس می کنیم. مقامات بهداشت می گویند با جلوگیری از این کار میتوان به متوقف شدن شیوع ویروس کمک کرد.

       در سال 2015، یک دانشگاه در سیدنی دانشجویان پزشکی خود را با ضبط کردن فیلمی بررسی کرد و مشاهده کرد که هر 26 پزشک آینده به طور متوسط 23 بار در ساعت صورت خود را لمس کردند، تقریبا نیمی (44%) از این تماس ها با با چشم بینی و دهان بوده است.

       لمس نکردن صورتمان سخت تر از آن چیزیست که به نظر میرسد.


       در حالی که ما با شیوع کروناویروسی که بیش از 3500 نفر در سراسر جهان کشته شده است، مبارزه میکنیم، دانشمندان تأکید می کنند تنها با یک تماس میکروبهای انگشتان دستمان ،با سوراخ بینی ، چشم ها یا دهانمان میتواند ویروس را وارد بدنمان کنند.

       دکتر داون موئنی بکر گفت: "ویروس هایی که روی سیستم تنفسی تأثیر می گذارند از طریق غشاهای مخاطی که در بینی ، حفره دهان و لب ها وجود دارد وارد بدن می شوند. با بهداشت نامناسب دست ، به راحتی می توان ازاین طریق به آن مبتلا شد." متخصص بیماری در گاینزویل ، فلوریدا.

       اما ما در تمام زنگی صورتمان را لمس کرده ایم و برای متوقف کردن شیوع این ویروس ساده ترین راه این کار است.

 


       روز جمعه ، ویدئویی که به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد ، نشان داد که یک مقام بهداشت کالیفرنیا در هنگام کنفرانس خبری چهره خود را لمس می کند و به مردم توصیه می کند تا با شیوع بیماری کوروی ویروس این کار را انجام ندهند.


        او می گوید: "تلاش کنید صورت خود را لمس نکنید، زیرا یکی از راه های اصلی انتشار ویروس ها هنگام لمس دهان ، بینی یا چشم خود است." سپس او انگشت خود را لیس می زند تا به صفحه بعد اظهارات خود برسد. (ظاهرا خودش نتوانسته بود توسیه خودش را انجام بدهد)


        دونالد ترامپ ، رئیس جمهور هفته گذشته با شوخی گفت: "من هفته هاست که صورتم را لمس نکرده ام. دلم برای آن تنگ شده است." عکس از او در روز دوشنبه گرفته شد که با دست صورتش را لمس میکند.

نظرات  (۲)

سلام و عرض احترام

سپاس برای مطالب ارزنده تان

فقط اگر امکان دارد تم دیگری برای وب لاگ تان انتخاب کنید این زمینه سیاه چشمان ما را بیچاره میکند تا بتوانیم یک مطلب در این وب لاگ بخوانیم

 

پاینده باشید

پاسخ:
با احترام به دوست عزیز
این کار رو به صورت آزمایشی انجام میدم.
تم با پس زمینه سیاه میزان نور کمتری رو یه سمت چشم ها میفرسته و چسم از خوندن مطالب دیرتر خسته میشه. ولی چون از رنگ های مختلفی توی این کار استفاده کردم تا حدودی حق با شماست.
باید منتظر بازخورد این کار باشم

سلام  عرض احترام و تشکر
سپاس برای تغییر رنگ پس زمینه الان خواندن مطالب خیلی راحتر شد
به راستی دنیا باور دارد که ترکیه آمار مبتلایانش را بدرستی ارائه میکند آنهم با این نرخ ورود و خروج توریست از اقصی نقاط دنیا به این کشور؟!!!!

سپاسی دیگر برای اطلاعات تان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی