رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

واشنگتن (خبر گزاری فرانسه) - مقامات بهداشت امریکا روز سه شنبه (25 فوریه 2020) اعلام کردند: نهایتا انتظار دارند، ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا گسترش یابد.از این رو از سازمان ها، مشاغل و مدارس محلی خواستار تهیه برنامه هایی مانند لغو اجتماعات گسترده یا تغییر نحوه فعالیت (دور کاری) شد.

این اظهار نظرها نشان دهنده افزایش سطح خطر برای عموم مردم امریکاست. زیرا این ویروس بجز چین در کشور های دیگری از جمله: ایران، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان و تایلند ریشه گرفته است.

این ویروس تا کنون 2600 قربانی گرفته و دست کم 80.000 نفر را الوده کرده است.نانسی مسیونایر، یک مقام ارشد مرکز کنترل و پیشگیری CDC اعلام کرد: "در نهایت ما انتظار داریم که شاهد گسترش این ویروس در این کشور باشیم."

این سوال مطرح نیست که این اتفاق برای ما می افتد. بلکه این سوال مطرح میشود که چه زمان روی میدهد و چند نفر را به شدت بیمار میکند؟

وی افزود در صورت عدم وجود واکسن یا هر نوع درمان برای COVID-19، مداخلات به اصطلاح غیر دارویی "مهمترین ابزار ما در مقابله با این ویروس خواهد بود." که این مورد بسته به شدت شیوع در هر منطقه ای متفاوت خواهد بود.

در مدارس گزینه هایی شامل تقسیم دانش آموزان به گروه های کوچکتر و یا در مدارسی که شیوع گسترده تر است تعطیلی مدارس و استفاده از سیستم آموزشی تلفنی یا اینترنتی میتوان استفاده کرد.

وی ادامه داد برای بزرگسالان میتوان در صورت امکان جلسات حضوری را با ویدئو کنفرانس ها و تلفن جایگزین کرد و شرکت ها را ترغیب به دور کاری کرد و ...

 

نظرات  (۱)

اطلاعات خوبی بود ، ممنون از شما .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی