رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

بیمارستانی در شمال کالیفرنیا، هفته گذشته زن بیماری را با نقص در سیستم تنفسی و با وضعیت وخیم بستری کرده بود. پزشکان دانشگاه کالیفرنیا، مرکز بهداشتی دیویس به این بیمار خدماتی را ارائه دادند. اما یک تشخیص بعید را نیز در نظر گرفتند: عفونت با کرونا ویروس.

مدیران بیمارستان گفتند که آنها بلافاصله از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها آزمایش عیب یابی درخواست کردند، اما این درخواست پاسخی نداشت، زیرا این پرونده طبق معیار های دقیق فدرال واجد شرایط نبوده است.(وی به چین سفر نکرده بوده و با کسی که قبلا مبتلا به ویروس کرونا شناخته شده باشد در ارتباط نبوده است)

روز چهارشنبه مقامات بهداشت کالیفرنیا آلوده شدن این زن را به ویروس کرونا تائید کردند و به جستجوی افرادی که ممکن است در معرض ویروس کرونا قرار داشته باشند و نیز کارمندان پزشکی که او را معالجه کرده اند ادامه دادند و آزمایش گرفتند. این پرونده ابهامات زیادی را در مورد اینکه طبق قانون چه کسانی باید آزمایش کنند و اینکه آیا مردم امریکا آماده کنترل این ویروس هستند یا خیر، مطرح کرده است.

حتی قبل از اعلام جواب ازمایش در روز چهارشنبه، ناامیدی در بین ارائه دهندگان بهداشت و متخصصان پزشکی در حال افزایش بود، چرا که آزانس در حال آزمایش تعداد کمی از امریکایی ها است، که ممکن است به ویروس کرونا مبتلا باشند. این امر میتواند دامنه شیوع عفونت ها را افزایش دهد.

لورن سائور، مدیر عملیات در دفتر آمادگی و پاسخ بحرانی بحران جانس هاپکینز در بالتیمور گفت: "فکر کنم مسئلخ تشخیص مهمترین چیزی است که من را حتی در شب بیدار نگه می دارد"

مقامات CDC روز پنجشنبه گفتند که آنها بی خبر بوده انداز اینکه پزشکان در کالیفرنیا درخواست آزمایش فوری برای آزمایش تشخیصی این زن را کرده بودند. اما در پایان روز، آزانس در معیار های آزمایش خود تجدید نظر کرد و آن را فراگیر تر کرد تا امریکایی های بیشتری بتوانند از این آزمایش استفاده کنند.

در کالیفرنیا، مقامات بهداشتی در حال ردیابی تماس های نزدیک این زن هستند که در ایالت سولانو زندگی میکند، اما در غیر اینصورت مشخص نیست این ابتلا از چه کسی منتقل شده است. همچنین کارمندان مراقبت های بهداشتی که وی را مداوا کرده بودند، تحت بررسی قرار گرفتند و به دلیل عفونت کنترل می شوند، همچنین به برخی دیگر از کارمندان گفته شده است که در خانه بمانند.

مقامات در حال مهار سیوع بزرگتری در شمال کالیفرنیا هستند. دکتر پیتر ال. بیلنسون، مدیر گروه خدمات بهداشتی و درمانی ساکرامنتو گفت: "تقریبا مطمئن هستند که تعداد قابل توجهی از افراد به این آزمایش پایخ مثبت خواهند داد."

 

ادامه این مطلب را در منبع بخوانید.[منبع]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی