رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

    در حالی که سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده بود که ویروس کرونا به سرعت در حال انتشار در جهان است، تعدادی از کشور ها از جمله امریکا آن را جدی نگرفته اند و آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به سرعت در حال افزایش است.

   بنا به اطلاعات درج شده در آمار بهداشت جهانی در طی 67 روز اولیه از انتشار این ویروس در سراسر جهان 100،000 نفر به آن مبتلا شدند، اما تنها در چهار روز تعداد میتلایان از 200،000 نفر به 300،000 نفر رسیده است. با این حال رئیس سازمان بهداشت جهانی، تاکید کرد که "ما از پشتیبانان درمانده نیستیم و میتوانیم مسیر این بیماری همه گیر را تغییر دهیم".

 

امریکا:

   دونالد ترامپ ادعا کرد که میتواند پس از گذشت 15 روز دوباره "کشور را باز کند"، همچنین وی تلاش می کرد با مقایسه Covid-19 با آنفولانزا و تصادفات اتومبیل، با شمار تلفات این ویروس بازی کند. در حالی که ژاپن، از IOC خواسته است تا بازی های المپیک 2020 توکیو را به تعویق بی اندازد.

 

انگلستان:

   پس از گفته بوریس جانسون در روز سه شنبه _خانواده ها باید در خانه بمانند تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنند_ که از رسانه ملی این کشور پخش شد. ریشی ساناک امروز گفنه است، ایجاد بک بسته حمایتی برای کارگران حوزه اقتصاد و مشاغل، بسیار دشوار است و وی تا کنون اقدامات جدیدی برای آن انجام نداده است.

 

منبع خبر

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

ویروس کرونا چه مدت در هوا و بر روی سطوح زنده می ماند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی