رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

اولین مرگ در نروژ به دلیل ویروس کرونا تأیید شده است. نخست وزیر نروژ ارنا سولبرگ با تلویزیون ملی نروژ NRK تأیید کرد. فردی که درگذشت یک شهروند ارشد بود و در بیمارستان دانشگاه اسلو بستری شده بود.

"به همین دلیل است که ما چنین اقدامات افراطی را انجام می دهیم. بسیاری از ما بیمار و آسیب پذیر هستیم و بیماری جدی را که می تواند در افراد ایجاد کند تحمل نمی کنیم. "

دولت نروژ امروز اقدامات جدید و سفت و سختی را برای مهار شیوع ویروس کرونا معرفی کرد. تمام کسانی که به خارج از کشور سفر کرده اند، باید با ورود به نروژ، در قرنطینه قرار بگیرند و مدارس در تمام سطوح بسته خواهند شد.

توصیه جدید برای همه کسانی که پس از 27 فوریه به خارج از کشور سفر کرده اند، اعمال می شود. به آنها گفته می شود پس از بازگشت به نروژ چهارده روز قرنطینه را پشت سر بگذارید. همچنین دولت از عموم مردم میخواهد تا از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند.

روز گذشته نخستین مرگ در سوئد ناشی از ویروس کرونا COVID-19 تأیید شد. این نخستین مرگ ناشی از ویروس در کشورهای شمال اروپا بود.

www.visir.is/

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی