رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

60 مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشتی تفریحی

 

دولت ژاپن 2000 گوشی آیفون را به مسافران قرنطینه شده در کشتی تفریحی پرنس الماس اهدا کرد. این در شرایطی است که تا کنون نزدیک به 200 مورد مبتلا به ویروس کرونا در این کشتی مشاهده شده است.

طبق گفته مقامات ژاپنی این تلفن ها ارسال شده اند تا مسافران بتوانند برنامه ای را بارگیری کنند که در آن میتوان از آنها درخواست داروکرده و یا از پزشکان مشاوره درخواست کنند.

این کشتی تفریحی قرار بود به سفر 2 هفته ای خود در 10 روز قبل پایان بدهد، اما از آنجا که موارد تائید شده ویروس کرونا در هنگام تخلیه مسافران شناسایی شد این کشتی در سواحل ژاپن به حالت قرنطینه در آمد. مسافران این کشتی توئیت های مختلفی درباره غذا، خدمات دارویی و فضایی که در آن به سر میبرند منتشر کردند و سعی در ارسال هشدار هایی در مورد وضعیت کشتی دادند.

به گزارش 9th5Mac این مسافران در روز جمعه 2000 گوشی آیفون را دریافت کردند. که در آنها یک برنامه از پیش نصب شده وجود دارد که به افراد امکان درخواست دارو، مشاوره با پزشک و دریافت اطلاعات از مسئولان بهداشتی را میدهد.

آیفون های دارای سرویس SoftBank بودند. چرا که افراد در صورت ثبت نام دستگاه های خود در فروشگاه های برنامه های کشورهایی غیر از ژاپن، نتوانند این برنامه را بارگیری کنند.

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی