رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

قرنطینه بی سابقه ای در منطقه شمال ایتالیا از امروز صبح یکشنبه آغاز شده است و حدود 16 میلیون نفر در این قرنطینه قرار دارند.

نخست وزیر جوزپه کنته میگوید تا 3 آوریل هیچ کس اجازه ندارد از لومباردی یا 10 منطقه دیگر وارد یا خارج شود.

وی به خبرنگاران در رم گفت: "ما میدانیم که این امر باعث ایجاد نگرانی می شود و این اقدام فداکارانه کوچک و بزرگ خواهد بود، اکنون زمان مسئولیت پذیری است."

در میان نگرانی های برخی از فرمانداران در مناطق آسیب دبده، کنته حکم تصویب قرنطینه را در نیمه شب امضاء کرد. این قرنطینه یک چهارم جمعیت ایتالیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

با توجه به گسترش ویروس کرونا و مبتلا کردن 100000 نفر در سراسر جهان فراتر رفته و چندین کشور جدید اولین موارد را گزارش داده اند (104 کشور در جهان).

سازمان بهداشت جهانی (WHO) شیوع ویروس را "بسیار نگران کننده" خوانده است. [منبع]

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی