رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

سئول 20 فوریه(یوناب)_ کره جنوبی روز پنجشنبه 31 مورد فرد مبتلا به کرونا را گزارش کرد و تعداد عفونت های این کشور را به 82 مورد رساند.

کره جنوبی در 24 ساعت گذشته چندین مورد از افراد مبتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده بود (بیش از 50 مورد) و تعداد مبتلایان را از 31 مورد در ابتدای چهارشنبه به 82 مورد در صبح پنجشنبه افزایش داد. در حال حاضر در کره جنوبی این نگرانی ایجاد شده که این ویروس به صورت به صورت محلی گسترش یافته است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره در بیانیه ای گفت: از 31 مورد ابتلای گزارش شده جدید، 30 مورد در دائگو، واقع در 300 کیلومتری جنوب شرقی سئول و استان همجوار شمالی جیونگسانگ قرار دارند و مابقی نیز در شهر سئول گزارش شده است.

KCDC گفت: از 30 مورد جدید در دائگو 23 مورد با یک زن 61 ساله کره جنوبی که روز سه شنبه بستری شده بود ارتباط دارندکه در خدمات کلیسایی در دائگو کار میکرده است. فرض بر این است که 31 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور قبل از مشخص شدن جواب آزمایش حدود 40 نفر دیگر را آلوده کرده باشند. 

به گفته وی این افراد هیچ مسافرت خارجی و نیز برخورد با مسافران خارجی شرق آسیا نداشته اند.

https://en.yna.co.kr/

 

(طبق آمار ارائه شده در تاریخ پنجشنبه 20 فوریه 17:00 تعداد مبتلایان به 104 نفر رسیده است)

 

مطالب مرتبط و مهم:

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی