رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

    شرکت مایکروسافت در روز جمعه 13 مارس اعلام کرد بیل گیتس در حال ترک هیئات مدیره است.

     گیتس،"من تصمیم گرفتم تا از هر دو سمت هیئت مدیریتی که در این شرکت است کناره گیری کنم - Microsoft و Berkshire Hathaway - این کار به جهت اختصاص زمان بیشتر برای فعالیت های بشر دوستانه از جمله بهداشت و توسعه جهانی، آموزش و پرورش و مشارکت روز افزون من در مقابله با تغییرات آب و هوایی"، گیتس در LinkedIn گفت. "رهبری در شرکت های Microsoft و Berkshire Hathaway هرگز به این قدرت نبوده است، بنابر این اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است."

      گیتس گفت: "با توجه به مایکروسافت، کناره گیری از هیئت مدیره به هیچ عنوان به معنی دور شدن او از شرکت نخواهد بود." مایکروسافت همیشه بخش مهمی از کار و زندگی من خواهد بود و من همچنان به همکاری با Satya و رهبری فنی کمک میکنم تا شرکت به اهداف و چشم اندازهای مشخص شده برسد، من بیشتر از گذشته به پیشرفت شرکت و اینکه چطور میتواند به نفع جهان باشد، خوش بین تر هستم.

      گیتس در سال 1975 مایکروسافت را با پل آلن، که در سال 2018 درگذشت، بنیانگذاری کرد. گیتس تا سال 2000 مدیر عامل شرکت بود که استیو بالمر این نقش را بر عهده گرفت. مدیرعامل فعلی مایکروسافت، ساتیا نادلا، در سال 2014 انتخاب شد. گیتس تا سال 2014 مدیر هیئت مدیره مایکروسافت بود، اما از سال 2008 بیشتر وقت خود را به بنیاد "بیل و ملیندا گیتس" اختصاص داد.

 

https://www.cnbc.com/2020/03/13/bill-gates-leaves-microsoft-board.html

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی