رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

    کنگره جهانی موبایل 2020 با بیش از 100،000 شرکت کننده از نزدیک به 200 کشور جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

    در حال حاضر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده امریکا گفته اند گیت های تست  کرونا ویروس ارسال شده به ایالت ها و حد اقل 30 کشور عیب دارند و به درستی کار نمی کنند.

روز چهارشنبه یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری جهان در حوضه فناوری اطلاعات لغو شد. انجمن جهانی ارتباطات سیار، گفت که این رویداد را به دلیل "شیوع ویروس کرونا، نگرانی از مسافرت و شرایط دیگر" لغو شده است.

وقتی شرکت های بزرگی همچون نوکیا، اریکسون و وودافون کنار کشیدند، کنسل شدن این نمایشگاه اجتناب ناپذیر است. این انجمن اقدامات ایمنی را برای تلاش در برگزاری این مراسم انجام داده بود و اجازه حضور افرادی از چین را که در مناطق آلوده به ویروس کرونا هستند را لغو کرده بود.

 

این نمایشگاه بزرگ بین المللی در سال گذشته شاهد رویداد های سیاسی نیز بوده است. که میتوان به حضور هیاتی از امریکا جهت دادن هشدارهایی به شرکت های بی سیم استفاده کننده از تجهیزات شبکه ای غول فناوری اطلاعات، شرکت هواوی اشاره کرد.

کنسل کردن این رویداد، ضربه ای برای شهر بارسلونا است که سالها میزبان این کنفرانس بوده و از هزاران شرکت کننده، می توانست هزینه شرکت در این نمایشگاه بزرگ، هزینه هتل، هزینه رفت و آمد، رستوران ها، برنامه های تبلیغاتی و .... را داشته باشد.

 

https://www.nytimes.com/

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی