رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

ویروس کرونا در هنگ کنگ سه فرد دیگر را آلوده کرد.(شاید دیلیل آلوده شدن آنها مهم باش.) با اضافه شدن این 3 نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تعداد این افراد در هنگ کنگ به 56 نفر رسید.

مورد اول یک مرد که با تنگی نفس 10 روزه روبرو است و در شرایط وخیمی به سر میبرد. دومین فرد در یک مهمانی خانوادگی ویروس را دریافت کرده است و در نهایت فرد سوم که میتواند تا کنون افراد زیادی را به ویروس آلوده کرده باشد کارگری در رستوران Sheung Wan است.

روز جمعه هنگ کنگ مبتلا شدن سه فرد جدید را به ویروس کرونا تائید کرد و شمار مبتلایان به این ویروس را به 56 نفر در هنگ کنگ رساند.

مرکز حمایت از سلامت گفت یکی از این سه مورد مردی است که پس از تحمل تنگی نفس بیش از 10 روز در شرایط بحرانی قراردارد، وخامت اوضاع به حدی بوده که برای کنترل اوضاع فرد مجبور به لوله گذاری در مجرای ریه شد. او در Kwai Chung زندگی میکند و در 22 ژآنویه از گذرگاه مرزی Lok ma chau عبور کرده است.

شخص دیگر که جواب آزمایش او مثبت بوده است ویروس را از پسر عموی خود (که درحال حاضر قرنطینه است) در یک مهمانی خانوادگی دریافت کرده است. حداقل شش نفر دیگر از آن اجتماع به ویروس کرونا آلوده شده اند و در انتظار جواب دو فرد دیگر از آن مهمانی هستیم.

فرد سوم کارگری در رستوران Sheung Wan است که به دیدار همسر و فرزندش رفته است ولی بعد از قرنطینه شدن وی تا کنون مبتلایی از این رستوران به مراکز درمانی مراجعه نکرده است. همچنین جواب آزمایش پسر و همسر او منفی بوده است.

 

با توجه به اینکه ویروس کرونا قبل از بیمار شدن فرد میتواند انتقال را شروع کند و سایر افراد را مبتلا کند در هفته های آتی احتمال افزایش مبتلایان به این ویروس در این کشور افزایش میابد.

 

 

 

https://www.scmp.com/

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی