رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

به دلیل افزایش آمار ها در خارج از چین سازمان بهداشت جهانی سطح ارزیابی ویروس کرونا را به "بسیار زیاد" افزایش داد.

دکتر مایک رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی WHO گفت: "ما از نظر گستردگی و تاثیر در بالاترین سطح هشدار و ریسک ارزیابی هستیم." وی گفت این سطح جهت ترساندن مردم از این شرایط نیست، بلکه هشداری به کشورها جهت هشیاری بیشتر است.

وی گفت: "این یک واقعیت برای کشور های کره زمین است، بیدار شوید و آماده باشید". این ویروس ممکن است در راه شما باشد و شما باید آماده باشید. این وظیفه شما در قبال شهروندانتان است، وظیفه دارید که دنیا را آماده کنید. مدیر کل WHO، اعلام کرد که هنوز هم میشود بیمار های جدیدی را در پرونده های شناخته شده پیدا کرد.

وی گفت: "ما هنوز شواهدی نمیبینیم که این ویروس به صورت آزادانه در جوامع گسترش یابد. و تا زمانی که این اتفاق روی ندهد، ما هنوز فرصتی برای مهار کردن این ویروس خواهیم داشت. اقداماتی شامل تشخیص زود هنگام بیماری،جداسازی و مراقبت از بیمارام و ارتباط با سازمان بهداشت جهانی."

تاکنون، بیش از 20 واکسن در سراسر جهان تولید شده و نتایح آزمایشات بالینی آن در هفته های آینده خواهد آمد. همچنین سهام شرکت ها در حال کاهش هستند. قیمت ماسک های پزشکی بعد از شیوع کرونا در آمازون افزایش پیدا کرده.

 

آمار لحظه ای ویروس کرونا در جهان و کشور ایران(به تفکیک استان ها)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی