رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

60 مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشتی تفریحی

 

وزارت بهداشت ژاپن میگوید تا کنون جواب آزمایش 65 فرد قرنطینه شده در کشتی تفریحی الماس پرنسس مثبت یوده. با احتساب این 65 نفر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 135 در این کشتی رسیده است. همچنین 4 نفر از ساکنان مبتلا شده به این ویروس تابعیت استرالیایی دارند.

مقامات ژاپنی پیش تر گفته بودند تعداد این افراد مبتلا 66 نفر بوده است ولی ناخدای این کشتی آن را تکذیب و آمار را به 65 نفر تقلیل داد همچنین 5 نر از مبتلایان به این ویروس از خدمه این کشتی هستند.

 

مسافران که بسیار از وضعیت پیش آمده ناراضی هستند، بالکن ها آمده اند و بنر های اعتراضی خود را آویزان کرده اند.

مسافران این کشتی روز ششم خود را در قرنطینه به سر میبرند. همچنین قوانین سخت گیرانه ای برای آنها وضع شده برای مثال: اجازه یک ساعته حضور در عرشه در 2 تا 3 روز. استفاده از غذا های خارج کشتی و محدود کردن روابط مسافران

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی