رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

قرنطینه 3700 مسافر  مشکوک به ویروس کرونا در ژاپن

 

ژاپن از یک کشتی دریایی در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو 10 فرد مبتلا به ویروس کرونا را بعد از گرفتن آزمایش شناسایی کرده و برای پیشگیری این کشتی بزرگ 3,700 نفره را در قرنطینه قرار داد. گفته میشود یکی از افراد مبتلا به ویروس کرونا پیرمردی 80 ساله و اهل هنگ کنگ است.

این کشتی با نام شاهزاده خانم الماس روز دوشنبه پس از سفر به هنگ کنگ وارد یوکوهامای ژاپن شد. بعد از گرفتن آزمایش از پیرمرد 80 ساله ای که به ویروس کرونا مبتلا شده بود سایر مسافران کشتی را مورد آزمایش قرار دادند و ده مورد مبتلا به این ویروس شناسایی شد. این پیر مرد هنکنگی یک ماه قبل سوار این کشتی شده بود. در صورتی که او پیش از سوار شدن به کشتی مبتلا شده باشد میتواند در این مدت افراد زیادی را به این ویروس مبتلا کرده باشد.

 

سه شنبه 1398/11/15

 

 

آآمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی