رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

       سلام این مطلب رو به عنوان خبر نزدم، تبلیغات هم نیست، هرچند میتونه باعث فروش بیشتر هایپر استار ایرانمال بشه ولی هدف من از این مطلب صرفا ترویج فرهنگ خرید سالم در مقابله با کرونا ویروس هست.

      وقتی جایی به مشتری هاش احترام میزاره و سلامت اون ها براش مهم هست مردم میتونن با خرید بیشتر سایر فروشگاه ها رو هم مجبور کنن تا این کار رو انجام بدن (البته من نمیدونم سایر جاها این کار رو میکنن یا نه ولی اگه اینطور هست نظر بزارید تا همه ایمن و سلامت خرید کنند. ولی تا الان پرچم هایپر استار ایران مال بالاست)

 

       مدتی هست از خونه بیرون نیومدم و خودم رو در خونه حبس کردم. مواد غذایی داشت تموم می شد و باید برای خرید میرفتم. تا اینکه پنج شنبه 15 اسفند 98 با پدر و مادرم برای خرید به فروشگاه هایپر استار ایران مال رفتم(همسرم چند روزی بود سرفه میکرد و نتونست بیاد). میخواستم خرید چند روزم رو با کمترین دردسر انجام بدم جاهای دیگه به نظرم شلوغ بودن و میخواستم تو یه جای باز خرید کنم جایی که با آدم های دیگه کمترین تماس رو داشته باشم. 

       برای همینم ایران مال رو انتخاب کردم چون غرب تهرانم سریع میرسم جا پارکش زیاده و بزرگ و خلوت هست. (شاید بگید این همه سختگیری لازم نیست ولی من خودم رو مسئول میدونم در مقابل بیماری هایی که میتونم منتقل کنم به دیگران، برای همین همراه خودم چند دستکش، ماسک و دستمال کاغذی بردم.)

       وقتی رسیدیم و از ماشین پیاده شدیم رفتیم توی راه رو های ایران مال همه جا ساکت و خلوت بود و 10، 20 متری اطرافمون کسی نبود. با اینکه ماسک و دستکش داشتم احتیاط میکردم و به چیزی دست نمیزدم چون میترسیدم کرونا داشته باشم یا کرونا بگیرم.

       به در اصلی هایپر ایران مال رسیدیم دیدم صف تشکیل شده، فکر کردم ما خیلی زود رسیدیم بعد توجه کردم به جلوی صف و پرسنل فروشگاه، همه بدون استثنا ماسک زده بودن و دستکش داشتند، خیلی برام جالب شد. ته صف بودیم کم کم نوبتمون رسید.

       یکی از پرسنل فروشگاه با ایمنی کامل جلوم رو گرفت دستگاه تب سنج رو نزدیک پیشونیم کرد و همه چیز اوکی بود و یه قدم جلو رفتم. نفر بعدی ازم خواست دستکش هام رو توی سطل زباله بندازم بعد چند بار الکل اسپری کرد روی دستام و نفر بعدیم بهم دستکش داد.

       توی کل مدتی که اونجا بودم (نزدیک 1 ساعت) همه ماسک داشتند و دستکش به دست بودند، چه پرسنل چه مشتری ها، تنها ایرادی که داشت و اون هم مربوط به فروشگاه نمیشد کم بودن سطل زباله مخصوصا در پارکینگ ها بود.

       حالا اگه مثل من مقداری وسواس دارید و به سایرین اهمیت میدید و بیمار نکردنشون براتون مهم هست برای خرید به اونجا برید. یا اینکه اگه جایی رو میشناسید که خوبه و به این نکات توجه میکنه اینجا بنویسید.

    

       این رو نمیدونم که همه هایپر استار ها این کار رو میکنند یا نه من فقط این هایپر استار رفتم پس لطفا اعلام کنید و به خرید ایمن سایرین کمک کنید.

        توی سایت هاپر رو چک کردم مثل اینکه همه شعبه ها موضف به این کار هستند.[منبع]

 

        این رو فراموش نکنید که اطلاع رسانی و حمایت شما میتونه کمک کنه به بهداشتی کردن همه فروشگاه ها.

نظرات  (۲)

سلام.لطفا از نا اگاهی مردم این همه استفاده نکنید. اینکه هایپر استار یه تب سنج روی پیشانی میازره کاملا جنبهع نمایشی و گول زدن مردم را دارد.  اگر خیلی ها یک روز باشد که این ویروس را گرفته باشند ممکن است هیچ دمای بدنشان بالا نرفته باشد. ولی انتشار کنند . خیلی ها تازه خوب سده اند ولی هنوز منتشر میکنند . متاسفانه در نوع جهش یافته این ویروس که به تازگی دیده شده که هنوز برایش نامی نگذاشته موسسه شرلوک(همان موسسه ای که رهبری کشف چیدمان dnl و تحلیل نوع پیوست اسید نوکلو را از ویروس به بافت سلول ace2 ریه) پیگیری میکند . شاهد بسیار ریز شدن و سازش پیدا کردن تاژ۴ این ویروس با پوسته سلولی شده به صورتی که بدون هیچ مقاومتی بجای اینکه ویروس حمله کنه برای ورود به داخل سلول بلکه سلول خودش مایع درون ویروس را به داخل مکیده و بلافاصله ان را منتشر میکند . مهم . پس در نهایت باعث میشود سیستم ایمنی شخص فعال و متحرک نشده و دمای بدن در ذوزهای اول بالا نرود. پس گزینه تب سنج دیگر کاربردی نمیباشد . ایا بهتر نیست فروشگاه های بزرگی همچون هایپر و شهروند و... سرویس دهی و خدمات اینترنتی درب منزل را قوی تر کرده و افراد و پرسنل خود را به وسیله دستگاههای پرتابل تابش  نور یو وی ۹۹/۳ از بین برنده هر نوع ویروس پاکسازی کند. ایا بهتر نیست محل ورود مردم به داخل فروشگاه رو از طریق یه اناقک کوچک یو وی که بسیار ساده است ایجاد کند تا هر که اگر اندکی ویروس بر روی لباسش هم باشد از بین رود

پاسخ:
سلام.لطفا از نا اگاهی مردم این همه استفاده نکنید.
سلام
عزیز این مطلب برای 16 اسفندماه هست که خیلی جاها هنوز کاری برای  پیشگیری بیمار شدن مشتریا نکرده بودند.

اینکه هایپر استار یه تب سنج روی پیشانی میازره کاملا جنبهع نمایشی و گول زدن مردم را دارد.اگر خیلی ها یک روز باشد که این ویروس را گرفته باشند ممکن است هیچ دمای بدنشان بالا نرفته باشد. ولی انتشار کنند . 
حق با شماست خیلی ها تب هم نمیکنند. 
در صورتی که شما تب داشته باشید از ورود شما پیشگیری میکنن. در ضمن علاوه بر تب سنج دستان شما رو ضد عفونی میکنه و بهتون دستکش میده، این میتونه از آلوده شدن همه جلوگیری کنه. برادر خیلی عجول هستی، شما میتونی از جایی خرید کنی که این کار ها رو انجام نمیدن !!!

 متاسفانه در نوع جهش یافته این ویروس که به تازگی دیده شده که هنوز برایش نامی نگذاشته موسسه شرلوک(همان موسسه ای که رهبری کشف چیدمان dnl و تحلیل نوع پیوست اسید نوکلو را از ویروس به بافت سلول ace2 ریه) پیگیری میکند
مطلب بالا رو حتما جستجو میکنم

ایا بهتر نیست فروشگاه های بزرگی همچون هایپر و شهروند و... سرویس دهی و خدمات اینترنتی درب منزل را قوی تر کرده و افراد و پرسنل خود را به وسیله دستگاههای پرتابل تابش  نور یو وی ۹۹/۳ از بین برنده هر نوع ویروس پاکسازی کند.
ایا بهتر نیست محل ورود مردم به داخل فروشگاه رو از طریق یه اناقک کوچک یو وی که بسیار ساده است ایجاد کند تا هر که اگر اندکی ویروس بر روی لباسش هم باشد از بین رود.

من هدف از این مطلب همین بود که همه نظر بدن//     ممنونم 






من که جرات نمیکنم بیام بیرون . همه ی خریدها رو اینترنتی انجام میدم و نمیدونم کدوم فروشگاهها موارد بهداشتی رو رعایت میکنن

ولی با این مطلبی که نوشتید اگر بخوام حضوری خرید کنم حتما میرم هایپر

ممنون از سایت خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی