رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

کشور سنگاپور در روز جمعه 7 فبریه در مواجه با ویروس جدید کرونا، سطح هشدار خود را افزایش داده و به همان سطح امنیتی ویروس سارس رساند. در حال حاضر کشور سنگاپور با داشتن 30 فرد مبتلا، 1 بهبود یافته و 1 نفر با وضعیت وخیم رتبه سوم افراد مبتلا به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده است.

همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشتی قرنطینه شده شاهزاده الماس به 61 نفر رسید(این کشتی 3700 نفر مسافر دارد). با رسیدن مبتلایان این کشتی به 61 نفر این کشتی به بزرگترین مرکز عفونت ویروس کرونا خارج از چین تبدیل شد.

از تاثیرهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا میتوان به رها کردن رهنمود های مالی شرکت Burberry Group Plc (که در صنعت مد بریتانیا فعالیت دارد) و نیز تمدید تعطیلی کارخانه های شرکت Toyota Motor Corp در کشور چین به مدت یک هفته دیگراشاره کرد.

 

https://www.bloomberg.com/

https://www.thesun.co.uk/

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی