رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

   به گزارش CNN زاغه نشین ها، که 74 میلیون نفر از جمعیت هند را تشکیل میدهند، در وضعیت نامناسب بهداشتی به سر میبرند. عدم داشتن سرویس بهداشتی، آب و خانه های بسیار کوچک و تراکم جمعیتی بالا در این مناطق این کشور را نگران کرده است. چرا که در صورت شیوع بیماری در میان آنها کشور را دچار بحران جدی خواهد کرد.

   ماندن در خانه در زمان قرنطینه برای اقشار متوسط جامعه کاری آسان است، ولی زاغه نشینان به دلیل درآمد کم و شغل های روزمزد، از توان کمتری برای مواجه با قرنطینه های طولانی برخوردار هستند. همچنین در صورت ابتلا شدن تعدادی از زاغه نشینان به این بیماری، شیوع بیماری در کشور سریع تر و غیر قابل کنترل خواهد شد.

   در حال حاضر تعداد مبتلایان در هند 1071 نفر و تعداد کشته ها 29 نفر اعلام شده است. این در حالی است که مودی روز یکشنبه با تصدیق هرج و مرج ایجاد شده به دلیل ایجاد تعطیلی و منع عبور و مرور در کشور از مردم عذر خواهی کرد، و از شنوندگان خواست تا کشور را درک کنند که جز این اقدام راه حل دیگری وجود ندارد.

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی