رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

مسافران آمریکایی روز یکشنبه به طرز وحشتناکی آماده تخلیه کشتی مسافرتی بودند که بیش از 10 روز در شهر بندری ژاپن یوکوهاما قرنطینه شدند. زیرا صدها نفر از حاضرین در کشتی با ویروس کرونا مریض شدند.

مقامات ژاپنی در روز یک شنبه 16 فوریه اعلام کردند که 70 نفر مبتلا به ویروس کرونا در این کشتی وجود دارد. با احتساب این موارد تعداد مبتلایان این کشتی به ویروس کرونا به 355 نفر از 3700 نفر رسید.

سارا آرانا، 52 ساله، مددکار اجتماعی پزشکی از پاسو رویلز، کالیفرنیا، روز یک شنبه به خبر نگاران گفت: "مسافران نمیتوانند به این زودی از کشتی خارج شوند." سفار ایالات متحده در ژاپن توصیه کرده است مه شهروندان امریکایی طی یک دوره 14 روزه قرنطینه در کشتی بمانند. اما به طور ناگهانی روز شنبه به دلیل وخامت اوضاع در کشتی ژاپنی حرف خود را تغییر داده و از تبعه خود درخواست کرد زمان بیشتری را در کشتی سپری کنند.

مسافران امریکایی گفتند که به آنها گفته شده بود ساعت 9 بعد از ظهر به وقت محلی آماده ترک کردن کشتی باشند قرار بود پرواز آنها از فرودگاه هاندا در توکیو ساعت 3 بامداد روز دوشتنبه انجام شود. مقامات گفتند که آنها را به یکی از دو پایگاه هوایی نظامی در ایالات متحده منتقل میکنند. و این عمل یه صورت عرشه به عرشه و با آرامی انجام میشود. نزدیک ساعت 11 بعد از ظهر بسیاری هنوز در اتاق های خود منتظر بودند.

در برنامه ریزی انتقال این افراد به آنها گفته شده بود از آوردن چمدان های اضافی خودداری کنند و حجم چمدان های آنها نباید از 70 پوند سنگینتر باشد، همچنین به دلیل اینکه هواپیمای آنها یک هواپیمای 747 بازی بوده است با خود لباس های گرم و غذا بیاورند و نیز چمدان را در زیر پای خود بگذارند.

اواخر بعد از ظهر در حالی که اتوبوس ها در بیرون کشتی سف کشیده بودند افرادی با لباس مجهز به دیواره کشتی ها ضربه زدند و ساعت حرکت را به ساعت 9 شب موکول کردند.

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی