رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

60373 فرد مبتلا به ویروس کرونا در چین

 

افزایش 14840 نفری افراد مبتلا به ویروس کرونا تنها در یک روز، تعداد مبتلایان به این ویروس جدید را به 60310 نفر در جهان رساند. این آمار در روز چهارشنبه طبق بررسی موارد مشکوک در استان هوبی چین اعلام شد. بر اساس طبقه بندی جدید تشخیص ویروس کرونا در استان هوبی چین نتایج جدیدی حاصل شد که بعد از بازنگری مجدد تشخیص ها این افراد مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده اند.

به منظور سازگاری موارد شناخته شده جدید با سایر موارد در چین، روش طبقه بندی شده تشخیص جدید قرار است امروز در سایر استان های چین انجام شود و آمار جدیدی ارائه شود.

بر اساس نتایج آماری گرفته شده روز چهارشنبه 12 فبریه 2020 از ساعت 02:00 بامداد تا 24:00 در استان هوبی چین به تازگی تعداد 14840 فرد مبتلای جدید به ویروس کرونا (Covid-19) اعلام شد و 242 مرگ و میر جدید با این ویروس گزارش شد. و تعداد مبتلایان به این ویروس را به 60310 نفر در جهان رساند.

که از این تعداد 13436 نفر مبتلا و 216 نفر کشته شده از شهر ووهان بوده است. همچنین 538  نفر با بهبودی از بیمارستان های این شهر ترخیص شده اند. در حال حاضر استان هوبی با 48206 نفر مبتلا بزرگترین منبع آلودگی و شیوع این بیماری در جهان است.

 

www.xinhuanet.com

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی