رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

روند رو به رشد ویروس کرونا در سنگاپور

 

وزارت بهداشت سنگاپور در 9 فوریه اعلام کرد سه فرد جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده اند و تمامی این سه نفر ثابقه مسافرت به چین را ندارند.

با اضافه شدن این سه نفر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا تعداد مبتلایان به این ویروس در سنگاپور به 43 نفر رسید و از این میان 6 نفر در وضعیت وخیم به سر میبرند. همچنین 4 نفر دیگر از بیمارستان با بهبودی کامل مرخص شده اند و در مجموع 6 نفر از مبتلایان به این ویروس با بهبودی همراه بوده اند.

با توجه به اینکه در روز گذشته 7 نفر فرد مبتلا در بیمارستان های سنگاپور بستری شده بودند و امروز 3 فرد دیگر به آنها ملحق شدند لازم دیدیم تا نموداری از وضعیت رشد این بیماری را برای شما قرار دهیم.

 

نمودار افزایش ویروس کرونا در سنگاپور

 

 

https://www.channelnewsasia.com/

 

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

 

نظرات  (۲)

  • آواز عسکری
  • خداکنه ایران نیاد ...
    هیچی هیچی کرونا نگیریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی