رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

وزارت بهداشت ژاپن امروز چهارشنبه از کشف 39 فرد دیگر مبتلا به ویروس کرونا در ژاپن خبر داد، با احتساب این 39 مسافر مبتلا به ویروس کرونا تعداد مبتلایان این کشتی به 174 نفر رسید. این کشتی در حال حاضر در بندری در ژاپن قرنطینه شده است.

همچنین در مجموع شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور ژاپن به 203 نفر رسیده است. در شب ورود این کشتی در بندر ژاپنی با مشاهده یک فرد مبتلا به ویروس کرونا کلیه مسافران و خدمه کشتی که به بیش از 3700 نفر میرسد در قرنطینه قرار گرفته اند.

کشتی تفریحی الماس پرنسس یک کشتی تحت کنترل ایالت متحده امریکا است که در یک تور 14 روزه را طی نموده و قبل از بازگشت به ژاپن در چند بندر آسیایی و بندر هنگ کنگ اقامت داشته است.

همچنین کشتی مسافر بری وستردام با 2،257 نفره شامل مسافران و خدمه کشتی دو هفته پیش در هنگ کنگ اقامت داشته و در حال حاضر با اینکه حتی یک مورد فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشتی مشاهده نشده اجازه ورود به کشور های ژآپن،تایوان،فیلیپین، و تایلند را ندارد.

 

برای کسب اخبار بیشتر از کشتی شاهزاده الماس در اینجا کلیک کنید.

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی