رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

عکس مربوط به تعدادی از کارگران چینی که در هفته های گذشته گرفته شده بود

   اطلاعات جدید نشان میدهد که افراد بدون علائم به گسترش ویروس کرونا کمک میکنند تا مقامات ابن بحث را بررسی کنند که آیا عموم مردم باید ماسک بپوشند یا خیر.

    داده های جدید خارج از ایسلند نشان میدهد 50% افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت بوده است، علائمی نداشته اند.

    مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گفت: در آمریکا، حدود 25٪ از حامل های Covid-19 علامتی ندارند.

دکتر رابرت ردفیلد، مدیر CDC, به NPR گفت: "اطلاعاتی که اکنون تقریباً تأیید کرده ایم اینست که تعداد قابل توجهی از افراد آلوده بدون علائم می مانند. حداکثر 25٪"
    برای پیشگیری از گسترش بیشتر، کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده می گوید که مقامات بهداشتی در حال بررسی مجدد راهنمایی در مورد ماسک های صورت هستند.   

دکتر آنتونی فاشی گفت: "اگر مشکلی برای تامین ماسک برای کادر درمانی که به آنها نیاز داریم، نباشد. به مردم توصیه میکنیم که از ماسک های صورت استفاده کنند."

    اگر مقامات فدرال استفاده گسترده از ماسک های صورت را توصیه کنند، برعکس توصیه های سازمان بهداشت جهانی و CDC است، که گفته اند ماسک صورت فقط باید توسط کارمندان مراقبت های بهداشتی، مریض و افرادی که پوشیده هستند(مراقبان از شخص بیمار) پوشیده شود.
   دکتر مایک رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های بهداشتی WHO، روز دوشنبه گفت: "هیچ مدرک خاصی وجود ندارد که نشان دهد پوشیدن ماسک توسط مردم فایده ای داشته باشد."
 

منبع

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

ویروس کرونا چه مدت در هوا و بر روی سطوح زنده می ماند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی