رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

طبق گزارش ها، بزرگترین کارخانه آیفون در جهان پس از بسته شدن به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین با قرار دادن جایزه 1000 دلاری از کارگران خود خواست تا برای کار به کارخانه بیایند.

Foxconn، سازنده آیفون به تقل از "South China Morning post، در تلاش است تا با پرداختن 7000 یوان (995 دلار) پاداش کارگران را برای شروع به کار ترقیب کند.

Abacus گزارش داد که در هفته های گذشته به کارگران جهت بازگشت به کار پاداش 3000 یوان (427 دلاری) نیز پیشنهادداده شده بود. Foxconn در بیانیه ای اظهار داشت که هنوز هم نهایت تلاش خود را برای حفاظت از کارگران در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام می دهیم.

 

بزرگترین سازنده آیفون در جهان در حال ارائه پاداش هایی بیش از دو برابر حقوق ماهیانه خو است تا آنها را ترغیب به حضور در محل کار کند. این شرکت مجبور شده بود کارخانه خود را تعطیل کند، حتی در مقطعی خط تولید ماسک صورت و لباس پزشکی را در کارخانه راه اندازی کرده بود.

در هر حال روز پنج شنبه کارخانه آیفون کار خود را از سر میگیرد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی