رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

   بعد از اعلام چین مبنی بر شیوع ویروس کرونا در دسامبر سال 2019، این بیماری همه گیر بیش از نیم میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است. بر اساس براساس داده های جمع آوری شده توسط مرکز علوم و مهندسی سیستم ها در دانشگاه جان هاپکینز، بیش از 533،000 مورد تشخیص داده شده COVID-19 ، بیماری ناشی از ویروس تنفسی جدید و بیش از 24000 نفر در اثر این بیماری درگذشته اند.

   امریکا در روز گذشته با ثبت تعداد 86000 مورد ابتلا به ویروس کرونا صدرنیشین این جدول شد. این دو کشور به همراه ایتالیا تغریبا نیمی از عفونت های جهان را به خود اختصاص داده اند.

بعد از مرگ 1،296 نفر در امریکا، مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا بسته کمکی 2 تریلیون دلاری را مورد بررسی قرار داد.

در ساعت 3:30 عصر (پنجشنبه 7 اسفند 98 به وقت محلی) ترامپ و شی در مورد بحران کروناویروس صحبت کردند. 

  رئیس جمهور امریکا علام کرد که با شی جینپینگ رئیس جمهور چین در مورد همه گیر شدن ویروس کرونا صحبت کرده است. 

  ترامپ در توئیتی اعلام کرد: "به تازگی گفتگوی بسیار خوبی را با رئیس جمهور چین داشتم. و اینکه ویروس کرونا چگونه باعث ویرانی قسمت های زیادی از سیاره ما میشود، با جزئیات کامل بحث کردیم. چین ویروس را به خوبی درک کرده است. ما همکاری نزدیک باهم داریم." 

  به گفته شبکه تلویزیونی دولتی چین (CCTV)، شی به ترامپ گفته است که "چین و امریکا باید متحد شوند تا بتوانند با این بیماری همه گیر مبارزه کنند."

  رئیس جمهور چین همچنین تأکید کرد که روابط دو کشورشان "در یک مقطع بحرانی" قرار دارد و طبق گفته های CCTV "همکاری تنها انتخاب صحیح است."

در ماه اخیر ترامپ چندین بار مقامات پکن را عصبانی کرده بود و  بارها از Covid-19 به عنوان "ویروس چینی" نام برده بود.

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

ویروس کرونا چه مدت در هوا و بر روی سطوح زنده می ماند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی