رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

ایتالیا در چهارمین هفته خود در وخیمترین بحران ملی پس از جنگ جهانی دوم است، هیچ آینده ای برای بحران در  این کشور ترسیم نشده است.

بیش از 60 میلیون نفر در حال زندگی با یک فشار غیر قابل تحمل هستند، فروشگاه هایی که باز هستند زود بسته میشوندو پلیس بی وقفه در حال گشت زنی است، خانواده هایی که برای پیاده روی بیرون آمده اند را به سمت خانه هایشان روانه میکنند و اجازه عبور و مرور بدون دلیل قانع کننده به هیچ کس داده نمیشود.

با تمام این اقدامات، هر روز تعداد مبتلایان به Covid-19 در حال افزایش است و آمار کشته ها در این لحظه به 2978 مورد رسیده است.

تراکم مبتلایان در شمال کشور بیشتر شده، اجساد قربانیان جمع  شده  تا دفن شوند، زیرا تشییع جنازه کاملا ممنوع شده است. این اتفاق برای بیماران مبتلا به این ویروس نیز صادق است، به طوری که بیماران کرونا ویروسی در بیمارستانهای صحرایی تحت معالجه قرار میگیرند و در راهروهای داخل بیمارستان های عمومی نیز بستری میشوند. به دلیل عدم حمایت کافی پزشکان و پرستاران نیز در معرض این بیماری قرار دارند.

بسیاری میپرسند که این اقدامات نتیجه ای داشته است و آیا هزینه اقتصادی وارده به کشور ارزش قرنطینه کردن را داشته است؟ علائم دلگرم کننده ای مبنی بر اینکه ممکن است تعداد مبتلایان در شمال ایتالیا کاهش یابد وجود دارد، اما کارشناسان میگویند هنوز برای دیدن نتیجه خیلی زود است و این روند باید ادامه داشته باشد.

 

دکتر جورجیا پالو گفت:" امیدوارم که بعد از گذشت بیش از یک هفته قرنطینه در سراسر کشور اولین نشانه های تغییر را ببینیم.

" دیروز انتظار داشتیم تقریبا بعد از 10 روز بعد از این اقدامات نتایج را ببینیم، اما هنوز هم رو به افزایش است. بنابر این من فکر نمیکنم در این زمان بتوان آینده را پیش بینی کرد."

پالوی گفت: با نگاهی به تعداد مبتلایان جدید بر روی نمودار، شیب منحنی همچنان در حال افزایش است، و اگرچه شیوع آن در شمال متمرکز تر است، اما مقایسه مناطق دشوار تر است. وی افزود این ویروس هیچ حد و مرزی ندارد. حتی در ایتالیا.

او معتقد است تا زمانی که همه با آن همکاری کنند، هیچ جایگزینی برای قرنطینه وجود ندارد و برای حفظ حقوق شهروندان نباید امنیت را نادیده گرفت. 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی