رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات


نخست وزیر کانادا، جاستین تروودو پس از آزمایش مثبت همسرش، سوفی گرگوار تروودو، به مدت 14 روز در انزوا قرار میگیرد.

دفتر نخست وزیر در بیانیه ای در اواخر روز پنجشنبه گفت: گرگوار ترودو علائم خفیفی دارد و حال خوبی دارد و به مدت 14 روز در انزوا خواهد ماند.

    او در روز چهارشنبه هنگامی در انگلستان صحبت میکرد، علائمی مشابه ویروس کرونا از خود نشان داد. مقامات بهداشتی، کسانی که با وی در تماس بوده اند، را بررسی کردند.
دفتر نخست وزیری گفت: "نخست وزیر از سلامتی برخوردار است و علائمی ندارد. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه و طبق توصیه پزشکان، وی برای مدت زمان 14 روز در انزوا قرار خواهد گرفت."


وی افزود: بنا به توصیه پزشکان، از آنجا که هیچ علامتی ندارد، آزمایش نمی شود. او به وظایف خود ادامه خواهد داد، و قصد دارد روز جمعه برای مردم کاناد سخنرانی کند.


پزشک وی گفت: "به همین دلیل، پزشکان می گویند هیچ خطری برای کسانی که اخیراً با او در ارتباط بوده اند وجود ندارد."

همسر نخست وزیر گفت: "اگرچه من علائم ناراحت کننده ویروس را تجربه می کنم، اما به زودی خوب خواهم شد." "قرار گرفتن در قرنطینه خانگی هیچ تفاوتی با دیگر خانواده های کانادایی که ممکن است به بیماری مبتلا شوند و برای دیگران خطرناک باشند، ندارد."


کانادا تاکنون 147 مورد تائید شده از کروناویروس، از جمله یک مورد درگذشت را گزارش داده است. این ویروس باعث شده است که ده ها تن از مقامات دولتی در سراسر جهان - از سرپرستان گرفته تا سران دولتی - پس از فهمیدن اینکه در تماس با افراد آلوده بوده اند، اقدامات احتیاطی انجام دهند.

 

https://edition.cnn.com/

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی