رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

نام علمی ویروس کرونا چیست؟

    تعدادی از محققان امریکایی با تحلیل آماری تخمین زده اند که شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا میتواند با مرگ نزدیک به 200،000 نفر تا پایان سال جاری به پایان برسد.

    متخصصان بیماری های عفونی مطمئن نیستند که چه مدت مبارزه با بیماری Covid-19 طول خواهد کشید، اما همگی با این موافقند که بدترین وضعیت برای امریکا هنوز بوجود نیامده است.

    18 محقق مدلسازی بیماری های عفونی با توجه به نحوه پیشرفت بیماری و انتشار آن پیش بینی کرده اند، که ایالات متحده چه شرایطی را تجربه خواهد کرد.

     آنها با توجه به داده های آماری اخیر و 12% اشتباه و یا ناتوانی در شناخت مبتلایان، و ایجاد مدل های مختلفی از شرایط موجود، تخمین زدند که این ویروس میتواند تا پایان سال به طور متوسط حدود 195،000 را در  امریکا کشته باشد. این تعداد بسته به مدل ها متفاوت است و در بدترین شرایط  (احتمالا بیمار شدن کل یا قسمت زیادی از جمعیت امریکا بیش از 325 میلیون نفر است) تعداد قربانیان تا 1.2 میلیون نفر نیز میتواند برسد

    به طور معمول در یک فصل آنفولانزا در امریکا، طبق مرکز کنترل و پیشگیری، بین 11،000 تا 95،000 نفر را می کشد.

    همه مرگ و میر ویروس کرونا که در مدل های مختلف محاسبه شده، لزوما ناشی از شیوع فعلی نیست. محققان گفتند که به احتمال 73% وقوع موج دوم عفونت در پائیز، یعنی بین اوت و دسامبر روی خواهد داد.

 

 

منبع خبر

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

ویروس کرونا چه مدت در هوا و بر روی سطوح زنده می ماند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی