رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

به گفته وزارت مدیریت اضطراری چین، چهار نفر پس از سقوط هتلی که از آن به عنوان مرکز قرنطینه کورنا ویروس استفاده می شد، جان باختند.

وقتی ساختمان فروریخت 80 نفر در داخل آن بودند، 9 نفر فرار کردند، در حالی که حدود 70 نفر به دام افتاده بودند، 48 نفر تا کنون از این حادثه نجات یافتند.

سازمان آتش نشانی فوجیان 848 آتش نشان، 169 موتور آتش نشانی و 7 سگ زنده یاب را مستقر کردند، و در طول شب گذشته برای یافتن بازماندگان حادثه تلاش کردند.

رهبر اسکادران مستقر شده پلیس اعلام کرد از ابزارهای تشخیص زندگی برای نظارت بر علائم زندگی و ابزار های حرفه ای شکستن استفاده میکنند.

امدادگران تا کنون 42 نفر را از زیز آوار بیرو کشیدند - یک نفر در وضعیت بحرانی است و چهار نفر دیگر به شدت زخمی شده اند. در میان نجات یافتگان پسر جوان، پدر و مادرش بودند که همگی به بیمارستان منتقل شدند.[منبع]

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی