رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

در فصل های سرد، والدین این احتمال را میدهند که به سرما خوردگی و یا آنفوالانزا مبتلا شوند. برای اکثر ما به این مسئله توجه نمیکنیم که، فرزندانمان در مدرسه یا مهدکودک این ویروس را با خود به خانه می آورند، ابتدا سلامتی خود را به خطر می اندازند و بیمار میشوند، سپس سایر اعضاء خانواده را بیمار میکنند. شما چه راه حلی به نظرتان میرسد؟

آموزش برخی از عادت های اساسی زندگی سالم، این موضوع میتواند یک تفاوت بین بیمار بودن و عبور از یک فصل سرما بدون بیمار شدن اعضاء خانواده نیز باشد. نکات زیر را امتحان کنید:

شستشوی دستان:

یکی از بهترین کار هایی که میتوانید انجام دهید، این است که به فرزند خود شستشوی صحیح دستان را آموزش دهید، تا مطمئن شوید که او نیز با انجام اینکار در محیط های مدرسه و مهدکودک از ابتلا به هر نوع بیماری جلوگیری خواهد کرد. یک روش آسان برای انجام این کار، آموزش روش "تولدت مبارک" است. در اصل باید به آنها بیاموزید که هنگام صابون زدن به دستان آهنگ تولدت مبارک را دو بار بخوانند، در ضمن باید به کودک خود آموزش دهید که در چه زمان هایی باید این کار را انجام دهد. به طور مثال قبل صرف غذا، هنگام فین کردن، هنگام عطسه کردن یا زمانی که از بیرون به خانه می آید.

 

دوری کردن از افراد بیمار:

   اگرچه همیشه ممکن نیست و حتی ممکن است مودبانه به نظر نرسد، دوری از افرادی که مریض شده اند راه مناسبی برای جلوگیری از بیمار شدن خود است. به کودکان خود حفظ فاصله ایمن را به خوبی بیاموزیم.


آداب سرفه کردن:

   آیا به کودک خود آموزش داده اید که در هنگام بیماری چگونه باید سرفه کند؟ به فرزند خود بیاموزید که با خم کردن آرنج و یا استفاده از دستمال و قرار دادن آن در مقابل دهان سرفه کند. به فرزندان خود یاد آوری  کنید که سرفه کردن در دستان آنها میتواند میکروب را به خانواده و دوستانشان منتقل کند.

 

صورت را لمس نکنند:

   بینی، دهان و چشم روش هایی هستند که عموما میکروب ها میتوانند وارد بدن شما شوند.از آنجا که عموما چندین بار در ساعت ما این کار را انجام میدهیم، میکروب ها میتوانند راه خود را به سیستم بدن ما پیدا کنند. در عوض به فرزندان خود بیاموزید مدام صورت خود را لمس نکنند. به این تریق تعداد بیماری هایی که فرزند شما به آن مبتلا می شود، کمتر خواهد شد.

 

به سلامت بدن خود اهمیت بدهید:

   ساده ترین راه برای جلوگیری از بیماری در واقع محافظت از بدنی است که هنوز بیمار نشده. به فرزندان خود غذای سالم خوردن را بیاموزید، از آنها بخواهید که حتی در زمستان ورزش کنند. با انجام این کار های در صورت بیمار شدن بدن شما با سرعت بیشتری به بهبودی خواهد رسید.

 

تعلیم و تربیت عادات خوب، تغذیه و زندگی سالم به فرزندان و خانواده شما کمک خواهد کرد تا فصل های سرد را بدون بیمار شدن به اتمام برسانند. همچنین این عادت ها در فرزندان شما خواهد ماند تا در بزرگسالی نیز زندگی سالم تری داشته باشند.

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی